در اصل به صفحات هدف که یا کاربران و بازدید‌کنندگان به آن مراجعه میکنند یا شما بازدید‌کننده را به آن صفحه در مرحله اول لینک میدهید، صفحات فرود گفته میشود.

صفحه فرود

برای این صفحات استراتژی‌های مختلفی در نظر گرفته میشود مثلاً شما شاید با بازاریابی قیمت هدف‌گذاری میکنید یا شاید با با هدیه دادن به بازدیدکنندگان آن‌ها را جذب صفحه فرود کنید و یا با عکس و فیلم صفحات را طراحی کنید تا جذابیت صفحه بیشتر شود و همه این موارد باعث میشود که صفحات با هدف طراحی و اعمال شود و در نتیجه بازخورد بهتری از صفحات دیگر داشته باشد. همه این استراتژی‌های مختلف با آن هدف خاص انجام میشود و به زبان ساده‌تر صفحات فرود صفحاتی هستند که تمام فکر و ذهن مشتری به یک موضوع معطوف شود و با منو‌ها و محتوای دیگر برخورد نداشته باشد و فقط و فقط به موضوع هدف متمرکز شود و بازدید‌کننده به پیشنهاد ویژه‌ای که شما برای نفرات اعمال کردید فکر کند.

 حتما بخوانید

اسفاده از Rank Brain در تولید محتوا

مواردی که در موفقیت صفحات فرود مؤثر میباشد:

  1. پیشنهاد ویژه قوی
  2. عناوین مناسب و تأثیر‌گذار
  3. شرح و توضیح داخل محتوا بصورتی که کاربر با مطالعه این صفحه فرود متقاعد شود.
  4. گرفتن اطلاعات لازم از بازدید کننده
 حتما بخوانید

بازریابی محتوا چیست ؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *